czwartek, 11 czerwca 2015

Nanotropocollagen

Czym jest Nanotropocollagen...

NanoTropoCollagen NTC to aktywny kolagen naturalny nowej generacji w formie skoncentrowanego żelu. Doskonale nawilża, wygładza i uelastycznia skórę oraz wspomaga jej odnowę komórkową, skutecznie zapobiegając szeregowi dolegliwości. Regularnie używany do codziennej pielęgnacji efektywnie spowalnia procesy starzenia skóry.


Aktywne cząsteczki
NTC zawiera aktywne cząsteczki tropokolagenu, który jest identyczny z tym, który powstaje w skórze ludzkiej.
 
Przenikanie wewnątrz
NTC przenikając transdermalnie (przez pory w skórze) do głębszych warstw skóry, uzupełnia ubytki i wspiera procesy odnowy komórkowej.
 
SKÓRAwłaściwa
Badania dermatologiczne potwierdziły, że NTC skutecznie odbudowuje skórę od wewnątrz, poprawiając jej kondycję i wygląd.
 
100% naturalny
Preparat całkowicie naturalny w formie żelu o pH ok.4. Nie zawiera sztucznych barwników oraz parabenów i nie wywołuje podrażnień.
 
Przechowywanie
NTC jako biologicznie czynna substancja aktywna musi być przechowywany w odpowiednich warunkach, tzn. w zaciemnionym miejscu i temperaturze poniżej 27°C.


Moja recenzja:
Jakiś czas temu otrzymałam ten kosmetyk od firmy. Już dziś wypo ponad miesiącu moge go śmiało zrecenzować.  Preparat ten kojarzy mi się, przynajmnej na pierwszy rzut oka z wyglądem serum. Jest to przeźroczysty żel z mini cząsteczkami. Pierwsze jego użycie wprowadziło mnie w oszołomienie. Rzeczywiście nagle, dosł ownie po nałożeniu go na twarz i krótkotrwałym masazu poczułam istnienie wszystkich swoich porów na twarzy, żel ten wręcz wciągał się pod skóre-niesamowite wrażenie. 2 rzecz po nałożeniu tego specyfiku to ogromne napięcie skóry. Odczekałam 30min aż zakonczyło się wciąganie kolagenu pod skórę i nałożyłam krem na twarz. Na pewno po użyciu zaraz można zaobserwować znaczną gładkość skóry. Po ponad miesiącu moje pierwsze zmarczki zostaly wygładzone. Zauwazyłam tez że mniej wyprysków pojawia sie na czole i buzi. Kosmetyk możecie kupic za około 195 zł, fajnie działa zwłaszcza gdy sie używa rano i wieczór. Ja wierze, że zatrzymał mi na chwile młodość. Jedynie czego sie mozna czepić to troszke zapachu, który może być dla niektórych odpychający, preparat pachnie morzem, glonami, bo z tego też jest wydobywany. ale uwierzcie warto przetrzymać chwilkę. Ja polecam. Mozna kupic na:
http://kolagen-ntc.pl/

1 komentarz: