środa, 6 maja 2015

Lakier do paznokci, Cuccio , A KISS IN PARIS

Traditional red with warm tone.  (Kryjący tradycyjny czerwony) nr 6026



  • Szybkoschnący o doskonałej przyczepności.
  • Pełne krycie już po jednej warstwie.
  • Nie odpryskuje i nie ściera się na krawędziach paznokci.
  • Nie zawiera DBP i Toluenu

Opatentowana technologia potrójnej pigmentacji “Triple-Pigmentation”
Odwrócony kształt butelki pozwala wykorzystać lakier do paznokci i żel hybrydowy do samego końca.


Moja recenzja:
Hej dziewczyny! Chyba jak każdą kobietę i mnie dopadł okres poszukiwawczy idealnego lakieru do paznokci. Tak też wpadł w moje ręce lakier firmy Cuccio w kolorze " A kiss in Paris". Pierwsze co mnie zaskoczyło, to jego solidne, duże opakowanie (13 ml), sprawiające wrażenie, że przeżyje niejeden upadek.
Kolejnym, niewątpliwie najważniejszym plusem jest kolor lakieru. Jest to piękna "rasowa"
czerwień rodem z Paryża. Gdy już obejrzałam dokładnie buteleczkę i kolor wzięłam się za malowanie. Lakier Cuccio posiada świetny pędzelek, który wygodnie i łatwo rozprowadza nam lakier po płytce paznokcia. Już jedna warstwa wystarczy by pięknie umalować swoje paznokietki bez 'przebicia'
Tak więc, jak dotąd same plusy, aczkolwiek największym zaskoczeniem było dla mnie tempo w jakim ten lakier schnie. Pamiętam czasy, gdy musiałam bite 30 minut siedzieć bez ruchu by nie zmarnować mozolnie umalowanych paznokci. A tu, 3 minuty (nie więcej) lakier pięknie wyschnął, super się błyszczy a ja zszokowana dotykam go innym palcem i nie mogę się nadziwić że nie robi "odbitek".
Podsumowując drogie Panie, polecam Wam to cacko. Jest warte swoich 39 złotych - oszczędzamy czas i nerwy. Poza tym trawłość super!

Można zakupić na:


https://www.cuccio.pl/component/virtuemart/view/productdetails/virtuemart_product_id/150/virtuemart_category_id/5.html

4 komentarze: